Поліпшення юзабіліті сайту для клієнтів
Usability – дослівно “можливість використання”, тобто основна ідея – це зробити сайт зручним, простим і інформативним для користувача. Під поняттям юзабіліті сайту є зважаючи на просте і зручне використання веб-ресурсу відвідувачами. Працюючи над юзабіліті сайту, можна не просто поліпшити його просування, але і саму конверсію, перетворивши відвідувачів на клієнтів. При грамотному підході конверсія зростає до 10 і більше разів.
Основні чинники юзабіліті, на які треба спиратися:
- Зручна навігація і структура сайту.
- Якісний контент, який несе в собі тільки конкретну інформацію, потрібну користувачеві, без зайвої води.
- Зручність читання контенту.
- Дизайн сайту має бути спроектований так, щоб усі важливі елементи потрапляли в “F-шаблон”.
- Можливість швидкого оформлення товару або послуги.
- Швидке завантаження сайту.
- Заклики до дії.
- Адаптивне верстання сайту.
- Можливість зв’язатися з вами, по можливості онлайн.
- Можливість бути проінформованим коли товар буде в наявності, якщо він відсутній.
- Возможность предложить клиенту лучшую цену, чем конкурент, если клиент нашёл дешевле.
Якщо відвідувачі вашого сайту не здійснюють потрібну Вам дію, я рекомендую зробити Usability-аудит Вашого сайту, після цього Ви знатимете з якими труднощами можуть зіткнутися Ваші клієнти і шляхи їх рішення.
Нижче наведені деякі приклади поліпшення юзабіліті для різних cms, з цінами.