Поліпшення юзабіліті сайту для клієнтів

Usability – дослівно “можливість використання”, тобто основна ідея – це зробити сайт зручним, простим і інформативним для користувача. Під поняттям юзабіліті сайту є зважаючи на просте і зручне використання веб-ресурсу відвідувачами. Працюючи над юзабіліті сайту, можна не просто поліпшити його просування, але і саму конверсію, перетворивши відвідувачів на клієнтів. При грамотному підході конверсія зростає до 10 і більше разів.

Основні чинники юзабіліті, на які треба спиратися:

  • Зручна навігація і структура сайту.
  • Якісний контент, який несе в собі тільки конкретну інформацію, потрібну користувачеві, без зайвої води.
  • Зручність читання контенту.
  • Дизайн сайту має бути спроектований так, щоб усі важливі елементи потрапляли в “F-шаблон”.
  • Можливість швидкого оформлення товару або послуги.
  • Швидке завантаження сайту.
  • Заклики до дії.
  • Адаптивне верстання сайту.
  • Можливість зв’язатися з вами, по можливості онлайн.
  • Можливість бути проінформованим коли товар буде в наявності, якщо він відсутній.
  • Возможность предложить клиенту лучшую цену, чем конкурент, если клиент нашёл дешевле.

Якщо відвідувачі вашого сайту не здійснюють потрібну Вам дію, я рекомендую зробити Usability-аудит Вашого сайту, після цього Ви знатимете з якими труднощами можуть зіткнутися Ваші клієнти і шляхи їх рішення.

Нижче наведені деякі приклади поліпшення юзабіліті для різних cms, з цінами.

7 кроків до успішного сайту:
Чому саме я?
  • У мене 18 років досвіду в розробках проектів будь-якого рівня
  • У мене 9 років досвіду в просування різних проектів
  • У мене 7 років досвіду в рекламі Google. Я сертифікований маркетолог
  • Я завжди йду в ногу з часом
  • Я не буду обіцяти того, в чому не впевнений
  • У мене є досвід розробок на міжнародному рівні і виконання державних проектів
Технології
Framework і CMS